"לא רואה הרבה הבדל בין הסגידה לקבר רחל לבין הסגידה לזכר רבין"

ישראל פריי 2 Comment on "לא רואה הרבה הבדל בין הסגידה לקבר רחל לבין הסגידה לזכר רבין"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתוכנית "המילה האחרונה" בגלי צה"ל, שוחחו הבוקר המגישים עירית לינור ומי שכיהן כשר האוצר בממשלת אולמרט, רוני בראון, אודות המצב, וניהלו דיון "רציני" ב"סוגיה" המרתקת: מהיכן צמח יום הילולת רחל אמנו, כששר האוצר לשעבר טוען בתוקף כי היא בכלל הומצאה כ"קונטרה" של הימין לרצח רבין.

כך נשמע בראון: "מי המציא את הדבר הזה? יש למישהו תיעוד על זה? אני אומר לך שזה סוג של פבריקציה, הדביקו את זה לעניין של רבין. הם סידרו לעצמם אבל פרטי".

עירית לינור שחלקה עליו, אמרה: "לו אני שייכת לציבור הזה גם הייתי ממציאה יום זיכרון שכזה. יש רגליים לסברה שהוא אומץ כמתחרה ליום הזיכרון של יצחק רבין. לא רואה הרבה הבדל בין הסגידה לקבר רחל לבין הסגידה לזכר רבין, למעט העובדה שרחל הייתה בתנ"ך ורבין לא".

בראון המשיך מלא פאתוס: "ב"שנתיים" שעברו מפטירת רחל ועד רצח רבין לא חגגו את יום הזיכרון באותו יום, רק התחילו כשרבין מת. יש לנו שלשה אבות וארבע אמהות, רק את יום הזיכרון של רחל חוגגים פה…?!".

העיתונאי החרדי אברם דוב גרינבוים צייץ בתגובה: "רק לחשוב איזה שרים ישבו בממשלת ישראל ולמה הם היו מוכנים כה מהר לוותר על נכסים רוחניים מקודשים לאומה הישראלית".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מה אמא רחל חושבת על השטויות האלו שהם אומרים?!